Markedsføringsledelse Høyoppløst bilde
Heftet
Utgivelsesår: 2016
982 sider
4. utgave
Bokmål
ISBN/EAN: 9788205472808

Markedsføringsledelse

Norsk tilpasset utgave av selve bibelen innen markedsføring – Kotler og Kellers Markedsføringsledelse.
Pris 849,00

Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring.

Morten Erichsen og Nina Vogt fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler.

Markedsføringsledelse er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler.

Ønske om forelesertilgang kan sendes til akademisk@gyldendal.no.